Niet alleen maakt Artore werk van een zo compleet mogelijk verzekeringspakket, wij hechten ook heel veel belang aan een efficiënt schadebeheer.

Na aangifte van de schade kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze dienst schadebeheer voor een stand van zaken. Uw zaak wordt altijd persoonlijk door een vaste vertrouwenspersoon opgevolgd.

Nieuw schadegeval aangeven

Voor een vlotte schaderegeling bezorgt u ons zo snel mogelijk alle informatie over de omstandigheden van het schadegeval, de betrokken partijen, de eventuele slachtoffers en de beschadigde voorwerpen.

Het gemakkelijkste is dat via een schadeaangifteformulier te doen. Deze formulieren vragen alle informatie die we nodig hebben.

Schadedossier Opvolgen

  • Als u een vraag hebt over uw schadedossier, kan uw verzekeringsmakelaar u het beste verder helpen. Hij kent uw persoonlijke situatie.
  • U kunt ook de beheerder van uw schadedossier contacteren. Zijn telefoonnummer en e-mailadres vindt u op de brief of de e-mail, toen uw dossier werd geopend.
Sluit Menu

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close